اسماعیل رضوان اعلام کرد شهید ژنرال قاسم سلیمانی در روند مبارزه برای آزادی قدس تاثیر بسیاری داشت و فلسطین با شهادت وی فرمانده و ژنرال مقاومت را از دست داد. حاج قاسم مقاومت را به مرحله پیشرفته‌ای وارد کرد که توانست با آن قوانین وحشت و بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را تثبیت کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، اسماعیل رضوان، وزیر اوقاف و عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر محور مقاومت به لطف حمایت‌های شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها دریافتند حاج قاسم سلیمانی همچون صخره‌ای سخت از مقاومت حمایت می‌کند و مانعی در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است و از همین رو ایشان را ترور کردند.

وی تاکید کرد: شهید ژنرال قاسم سلیمانی در روند مبارزه برای آزادی قدس تاثیر بسیاری داشت و فلسطین با شهادت وی فرمانده و ژنرال مقاومت را از دست داد. حاج قاسم مقاومت را به مرحله پیشرفته‌ای وارد کرد که توانست با آن قوانین وحشت و بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را تثبیت کند.

به گفته این فرمانده ارشد حماس، مقاومت قواعد درگیری جدید یعنی حمله در جواب حمله و خون در جواب خون را تقویت کرده است. رژیم صهیونیست دریافته است مقاومت در اوج است و دست برتر را دارد و پیش از اقدام به هرگونه اقدام علیه اسرا یا قدس یا هر یک از سران مقاومت، هزار بار فکر می‌کند و همه این‌ها با لطف خدا و نتیجه حمایت‌های حاج قاسم از گروه‌های مقاومت منطقه و به ویژه مقاومت فلسطین بوده است.

حماس امروز تاکید می‌کند قدس به ما وحدت می‌بخشد و امت ما را گرد هم می‌آورد و همانطور که حاج قاسم آرزو می‌کرد، در نبرد واقعی با رژیم صهیونیستی باید هدف اصلی قدس و مسجد الاقصی باشد.

محور مقاومت امروزه به ویژه با عقب نشینی دولت آمریکا از منطقه و با ضربات مداومی که مقاومت به طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد می‌کند، بیش از پیش قدرت گرفته است.