رسانه‌های عبری از سقوط یک فروند بالگرد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل حیفا خبر دادند.

به گزارش مرور نیوز، روزنامه عبری "اورشلیم پست" اعلام کرد که یک فروند بالگرد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سواحل حیفا سقوط کرد.

این روزنامه نوشت: بالگرد مذکور در سواحل حیفا در شمال اراضی اشغالی سقوط کرد و نیروهای امدادی، پلیس، نیروی دریایی و نیروی هوایی اسرائیل در حال تلاش برای نجات سه خدمه آن هستند.

این روزنامه جزئیات بیشتری در مورد دلایل سقوط این بالگرد ارائه نکرد.

فعالان در شبکه های اجتماعی نیز کلیپی را منتشر کردند که نشان می‌دهد تیم های آتش نشانی و امدادی در حال حرکت به سمت محل سقوط بالگرد اسرائیلی هستند.

روسیا الیوم نیز گزارش داد که بلافاصله پس از اعلام سقوط این بالگرد نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل جلسه دولت را نیمه کاره رها کرده است.

علاوه بر این گفته می‌شود واحد سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی انتشار اطلاعات مربوط به حادثه مذکور را ممنوع کرده است.

طبق گزارش‌ها سه خدمه بالگرد سانحه دیده که به گفته "آی ۲۴" یک بالگرد نظامی مدل (Atalef) بوده است به بیمارستان حیفا منتقل شدند اما دو تن از آن‌ها جان باختند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز سه شنبه از کشته شدن دو خلبان اسرائیلی در حادثه سقوط یک بالگرد نظامی اسرائیل در سواحل حیفا ابراز تاسف کرد.

بنت در توئیتی نوشت: این شب بسیار غم انگیزی است، از طرف شهروندان اسرائیل به خانواده دو خلبانی که در سقوط هلیکوپترشان جان باختند تسلیت می‌گویم.

همزمان رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که پس از سقوط بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل تصمیم گرفته از پروازها بر فراز آسمان فلسطین اشغالی جلوگیری کند.