نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران خیلی ضعیف است، ارزش پولشان کاهش یافته، مناطق این کشور با فقدان آب و تظاهرات روبروست. تهران با دست ضعیف بازی می‌کند، اما در حال بلوف زدن است!

به گزارش مرور نیوز، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد این رژیم به راهبرد خود برای متوقف ساختن تهران، حتی در صورتی که توافقی وجود داشته باشد، ادامه می‌دهد.

نفتالی بنت در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «جروزالم پست» گفت: ما خودمان از خود محافظت می‌کنیم. حتی اگر توافقی وجود داشته باشد، ما به آن پایبند نیستیم. ما آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد.

وی مدعی شد: اسرائیل به راهبرد خود برای مبارزه با تجاوزگری ایران صرف نظر از اینکه قدرت‌های جهانی به توافقی با جمهوری اسلامی در گفتگو‌های وین برسند یا خیر، ادامه می‌دهد. راهبرد اسرائیل به این مسأله که آیا توافقی (با ایران) وجود دارد یا خیر مبتنی نیست.

بنت در ادامه مصاحبه خود با اشاره به مخالفت‌ها با کاهش تحریم‌ها علیه ایران، مدعی شد: ما و آمریکایی‌ها در همه مسائل با همدیگر، هم نظر نیستیم. یک توافقی که ده‌ها میلیارد دلار را به رژیم ضعیف و پوسیده ایران بدهد، یک اشتباه است؛ چرا که این پول صرف ترور سربازان ارتش اسرائیل و آمریکا در منطقه خواهد شد. زمانی که این پول‌ها وارد خزانه ایران شود، آن‌ها از طریق نیرو‌های نیابتی خود به سربازان آمریکایی حمله می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های خود علیه کشورمان گفت: ایران خیلی ضعیف است، ارزش پولشان کاهش یافته، مناطق این کشور با فقدان آب و تظاهرات روبروست. تهران با دست ضعیف بازی می‌کند، اما در حال بلوف زدن است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از هرگونه توافق احتمالی نگران است، همچنین مدعی شد اسرائیل این پیام را به دوستان خود در آمریکا و اروپا که با ایران مذاکره می‌کنند، منتقل کرده است که ایران نباید به چنین پول‌هایی دست پیدا کند.

گفتنی است با ازسرگیری مذاکرات میان ایران و کشور‌های عضو برجام، بار دیگر رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم در خصوص رسیدن به یک توافق احتمالی میان تهران و طرف‌های غربی به تکاپو افتاده اند. پیش از این نیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از مذاکرات وین تلاش کرده بود این پیام را به طرف‌های غربی برساند که در صورتی که توافقی شکل بگیرد، این رژیم به آن ملزم نبوده و به راهبرد مقابله‌ای خود با ایران ادامه می‌دهد.