یک منبع رژیم صهیونیستی در اظهارات ادعایی بطور علنی خبر از طرح انجام اقدامات ایذایی در ایران داده است.

به گزارش مرور نیوز، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در خبری فوری نوشت: یک منبع سیاسی روز دوشنبه ادعا کرد، هدف اسرائیل در مورد ایران این است که تهران را در داخل همان کشور هدف اقدامات ایذایی قرار دهد.

این منبع که به نامش اشاره‌ای نشده است جمهوری اسلامی ایران را به اجرای اقدامات ایذایی از طریق عوامل نیابتی خود در سرزمین‌های اشغالی متهم کرد.

این منبع مدعی شد هدف اسرائیل انجام اقدامات ایذایی در داخل (ایران) است تا آن‌ها را به (مشکلات) خودشان مشغول کند و تضعیف شوند و پول و انرژی کمتری برایشان باقی بماند. این کارزار ادامه خواهد داشت، عملیات یک یا دوساله نخواهد بود.

رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته مجموعه‌ای از اقدامات خرابکارانه و تروریستی را در ایران انجام داده است که با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و حمله سایبری به تاسیسات اتمی ایران به اوج خود رسیده است.

در حالی که به طور علنی ردپای رژیم صهیونیستی در این خرابکاری‌ها مشخص است، تل آویو به ندرت زیر بار مسئولیت اینگونه اقدام‌ها رفته است.

رژیم صهیونیستی با پشتیبانی لجستیک و مالی آمریکا و از همه مهم‌تر شبکه‌ای گسترده از جاسوسان، ماموران امنیتی اقدامات خرابکارانه و تروریستی خود را در ایران عملی کرده است.

حمله سایبری به نیروگاه نطنز، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای نمونه‌های اخیر این اقدامات بوده است. گفته می‌شود انفجار در پارچین در سال ۱۳۸۶یکی از اولین خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی در ایران بود با این حال بنا بر گزارش برخی رسانه‌های آمریکایی این حمله یک سال قبل از توافق هسته‌ای ایران با ۵+۱ در دوران دولت باراک اوباما صورت گرفت.