حزب الله لبنان با بیان اینکه عملیات بنی براک که سیلی محکمی بر ساختار رژیم صهیونیستی در قلب قلمرو غاصب آن به شمار می رود، نشان داد این رژیم در هیچ جایی امنیت ندارد.

 به گزارش مرور نیوز به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عملیات استشهادی «بنی براک» در شرق تل آویو را که به کشته شدن پنج صهیونیست منجر شد، تبریک گفت.

حزب الله در بیانیه خود به ملت فلسطین و مجاهدان قهرمان آنکه با عملیات «بنی براک» سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی در قلب قلمرو غاصب آن زدند و طعم شکست و ذلت را به آن چشاندند، درود فرستاد و تأکید کرد این عملیات در نزدیک تل آویو نشان داد هیچ مکان امنی برای شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی در هیچ جای خاک پاک فلسطین وجود ندارد.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: تشدید عملیات‌های مقاومت، پی در پی بودن آن و موفقیت رزمندگان مقاومت در توسعه شیوه‌های تقابل و اجرای سه عملیات استثنایی در عرض کمتر از چند روز مؤید این است که ملت فلسطین به دفاع از خود و آزادی سرزمینش مصمم است.

حزب الله در پایان بیانیه خود تأکید کرد: عملیات «بنی براک» نشان داد همه دیدارهای خائنانه و نشست‌های سازشکارانه نمی‌تواند امنیت را برای دشمن فراهم کند و در تصمیم ملت فلسطین و در پشت آن همه آزادگان جهان برای ادامه جهاد و مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.