سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از تشدید عملیات‌های این رژیم در سراسر کرانه باختری و آمادگی برای هر گونه عملیاتی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، «ران کوخاف» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که نیروهای ارتش در سایه تشدید تنش‌های اخیر و هشدار‌های مربوط به ماه رمضان، عملیات خود در سراسر کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.

کوخاف تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی عملیات خود در کرانه باختری از جمله در مناطق A، B و C را تشدید کرده و اوضاع سوریه، لبنان، سینا و دیگر مکان‌های دور دست را زیر نظر دارد و ما برای هر گونه تشدید تنش‌های احتمالی آمادگی داریم و سامانه‌های دفاع هوایی را مستقر کرده‌ایم و یگان غزه آمادگی هر گونه عملیات را دارد.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره ترور سه فلسطینی در عملیات ویژه در شهرک عرابه واقع در جنین نیز گفت: این یک پیام به دشمنان ما بود، یک پیام بازدارنده و گمان می‌کنم موثر باشد؛ سال گذشته ما در غزه اوضاع آرامی داشتیم و دلیل آن هم اجرای عملیات «حارس الأسوار» (نگهبان دیوارها) در ماه می بود و اگر ضرورت داشته باشد ما عملیات «حارس الأسوار ۲» یا هر عملیات دیگری را اجرا خواهیم کرد.

وی همچنین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی برای تکمیل ساخت دیوار نژادپرستانه با هدف جلوگیری از ورود کارگران از کرانه باختری به فلسطین، تلاش می‌کند البته سخن ما درباره ایجاد دیوار مرزی آنگونه که در لبنان، غزه و مصر وجود دارد، نیست بلکه ایجاد یک خط تماس با ده‌ها یا صدها کانال و گذرگاه زراعی است.