سایت رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد شبکه اجتماعی توئیتر حساب این جنبش را مسدود کرده است.

به گزارش مرور نیوز، جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد شبکه اجتماعی توئیتر حساب رسمی جنبش حماس را بدون هیچ توجیهی بسته است. توئیتر بر خاموش کردن صدای فلسطینی‌ها و همسویی کامل با روایت صهیونیستی اصرار دارد.

در بیانیه حماس آمده است: معیار‌های دوگانه شبکه‌های اجتماعی و همسویی آشکار آن‌ها با اشغالگران و مقابله آن با محتوا‌های فلسطینی، ملت فلسطین را از ادامه استفاده از حق مشروع خود برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر منصرف نخواهد کرد.

صلاح البردویل، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اگر رژیم اشغالگر صهیونیستی با ادامه آزار و اذیت ملت فلسطین به دنبال جلب رضایت شهرک نشینان صهیونیست است از عملکرد خود پشیمان خواهد شد.

او در صفحه رسمی فیسبوک خود و در توضیح مطالب فاش شده در برنامه تلویزیونی الجزیره موسوم به «ما اخفی اعظم، آنچه آشکار نیست، بزرگتر است»، نوشت: اتفاقات آینده به امید خدا بزرگتر خواهد بود.

در این برنامه الجزیره جزئیاتی از مدیریت گردان‌های قسام در جریان نبرد شمشیر قدس، تشکیل اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت و تلاش گردان‌های عزالدین قسام برای اجرای عملیات به اسارت گیری سربازان صهیونیست و نیز تدارکات و آماده سازی گردان‌های قسام برای آینده، فاش شد.

همزمان با اینکه شهرک نشینان آیین تلمودی را نزدیک باب الاسباط در قدس اشغالی برگزار کردند، فعالان فلسطینی نیز فراخوان برای برافراشتن پرچم فلسطین در روز یکشنبه در همه میادین در واکنش به راهپیمایی پرچم‌ها را صادر کردند.