سرویس بین الملل- پس از وقوع حمله تروریستی شنبه شب گذشته در باشگاه شبانه رینا در شهر استانبول ترکیه، نیروهای پلیس و ارتش لبنان به حال آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از خبرگزاری لبنان، سعد حریری نخست وزیر لبنان در این باره گفت: هدف عمده و اصلی تروریسم که هیچ دینی ندارد، ایجاد رعب و ترس است و ما باید در داخل و خارج لبنان باید هوشیار و آماده باشیم.
وی اضافه کرد: نباید بیم داشته باشیم و نباید به احدی اجازه دهیم که ما را مجبور به تغییر مسیر خود کند و باید با تروریسم با قدرت مبارزه کنیم.

نخست وزیر لبنان با تاکید به اینکه  تروریسم هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، گفت: تروریست ها تنها قاتلانی هستند که مرتکب جنایت می شوند و ما با تمام قدرت با آنها می جنگیم و بنابر این باید از ارتش و نیروهای نظامی و امنیتی لبنان حمایت کنیم.

سعد حریری افزود: تروریست ها درصدد هستند به لبنان نفوذ و دست اندازی کنند و ما باید آماده باشیم و البته ما دارای ارتش و نیروهای نظامی هستیم که برای مقابله قدرتمندانه با تروریست ها آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: تشدید تدابیر امنیتی در لبنان در شب آغاز سال جدید میلادی 2017 توسط نیروهای ارتش و امنیتی برای آن بود که نگران بودیم لبنان هم شاهد حمله های تروریستی شبیه آنچه در استانبول رخ داد، باشد.