عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که پیام پهپادها به رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب بود و سریع انجام شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: امروز با معادله‌ها و دستاوردهای مقاومت در طول ۴۰ سال در مقابل دشمن اسرائیلی؛ لبنان به مقاوم‌ترین در منطقه تبدیل شده است. مقاومت امروزه گنج استراتژیک و سپر لبنان و عنوان بزرگی آن است و به وظایف خود برای خدمت به لبنانی‌ها و حفظ بزرگی و منابعشان عمل کرده است.

وی گفت: پیام پهپادها در زمان و مکان مناسب بود و سریع انجام شد. این یک پیام صد درصد ملی است و اهداف آن نیز لبنانی است و با مذاکرات ایران یا سفرهای آمریکایی‌ها ارتباطی ندارد. این پهپادها دشمن اسرائیلی را وارد معادله‌ها و محاسبات جدیدی کرد. مرحله‌ی پس از ارسال پهپادها مثل قبل نیست و میزان خشم دشمن و مزدورانش از پهپادهای مقاومت دلیلی بر صحت موضع مقاومت است.

نبیل قاووق گفت: مواضع مسئولان باید جایگاه لبنان در مذاکرات را تقویت کند و راه را به روی مداخله‌ها و دیکته‌های سفارتخانه‌ها ببندد چراکه زمانی که منابع لبنان از سوی دشمن مورد تهدید قرار می‌گیرد نباید تسلیم یک سفیر شد؛ حال هرکسی که می‌خواهد باشد.

اخیراً حزب الله لبنان سه پهپاد را به سمت میدان گازی کاریش در مرزهای دریایی مورد مناقشه میان لبنان و اسرائیل فرستاد. این اقدام موجب نگرانی اسرائیلی‌ها شده است.