سرویس بین الملل- حزب سوسیالیست فرانسه با ارسال «اس ام اس» برای نامزدی فرانسوا اولاند در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور رای جمع آوری می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از لوفیگارو، دبیرخانه ملی حزب سوسیالیست فرانسه با ارسال اس ام اس به اعضای خود خواستار رای دادن به نامزدی فرانسوا اولاند برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور شد.
«پی یر ژووه» مسوول بخش رایانه ای حزب سوسیالیست این «اس ام اس» را دریافت کرده است و برای نیروهای موثر در حزب ارسال شده است که می توان گفت این اقدام تازه حزب برای معرفی فرانسوا اولاند به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه باشد.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امور فرانسه، فرانسوا اولاند در زمان باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت زیادی برای پیروزی در انتخابات را ندارد.
در واقع کارنامه چندان قابل دفاعی چه در مسائل داخلی فرانسه و چه در سیاست خارجی این کشور ندارد. حال، این یک سال آینده و اتفاقاتی که در آن رخ خواهد داد می تواند سرنوشت اولاند را مشخص کند.
واقعیت این است که پس از ژاک شیراک، فرانسه شخصیت کاریزماتیکی به خود ندیده است تا مدت ها قبل از انتخابات، نام وی به عنوان شانس برتر پیروزی مطرح شود و پیروزی رقبایی همچون نیکلا سارکوزی راستگرا و دیگر هم حزبی هایش یا مارین لوپن راستگرای افراطی یا هم حزبی های خود اولاند در انتخابات سال ۲۰۱۷ این کشور از پیش تضمین شده نیست و همین امر باعث خواهد شد در یک سال آینده، اولاند همچنان دلگرم باقی بماند.