رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان گفت: ما تأکید می‌کنیم که به عقب بازنخواهیم گشت و اگر کسانی در لبنان یا منطقه هستند که گمان می‌کنند ملت و بزرگان این مقاومت ممکن است به دهه‌های گذشته بازگردند، سخت در اشتباه هستند.

به گزارش مرور نیوز، هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که اصرار آمریکا، برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سازشکاران با رژیم صهیونیستی  و برخی کوته‌فکران مبنی بر دست کشیدن حزب‌الله از مقاومت و توطئه‌های شبانه‌روزی آن‌ها باعث شده که این جنبش متوجه شود مقاومت و سلاح آن بهترین گزینه برای ما، کشور، وطن و امت ماست.

بنابر گزارش شبکه المنار، صفی‌الدین در سخنانی در مجلس عاشورای مرکزی و سالروز جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار قانا سال ۲۰۰۶، در همین شهر گفت: برخی‌ها در لبنان نمی‌خواهند باور کنند که این مقاومت دارای تجارب عظیم و فرهنگی اصیل و ریشه‌دار ملی و تاریخی است و در تمامی میادین حاضر بوده و دارای دیدگاه و برنامه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

 سید صفی‌الدین در ادامه افزود: ما تأکید می‌کنیم که به عقب بازنخواهیم گشت و اگر کسانی در لبنان یا منطقه هستند که گمان می‌کنند ملت و بزرگان این مقاومت اعم از امام موسی صدر، سید عباس موسوی، راغب حرب شیخ شهدای مقاومت، حاج عماد و دیگر شهدا ممکن است به دهه‌های گذشته بازگردند، سخت در اشتباه هستند، زیرا ما راه خود را شناخته‌ایم و این راه را تا آخر دستیابی به هدف به یاری خداوند ادامه خواهیم داد.

پیش از این نیز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه طولانی خود با تلویزیون المیادین به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این حزب فاش کرد: «هیچ هدف اسرائیلی در خشکی و دریا وجود ندارد که نتوان آن را با موشک‌های مقاومت هدف قرار داد».

آخرین مطالعات علمی درباره تسلیحات رژیم صهیونیستی تأیید کرده که فرماندهی نظامی این رژیم صد‌ها تانک را بازنشسته کرده است و تعداد گردان‌های زرهی به تعداد زیادی کاهش یافته است، نه به دلیل عدم کارایی آنها، بلکه به دلیل اینکه نیرو‌های جوان صهیونیست تمایلی به فعالیت در آن‌ها ندارند، زیرا فعالیت در این گردان‌ها بسیار خطرناک است و احتمال هدف قرار گرفتن آن‌ها از سوی نیرو‌های مقاومت بسیار زیاد است به طوری که تانک‌های این رژیم و نیرو‌هایی که در آن قرار بگیرند بصورت یکجا از بین می‌روند.