معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که مقاومت کشورش رژیم صهیونیستی را در گذشته شکست داده و در آینده نیز شکست خواهد داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار کرد: ما در هر نبردی اسرائیل را شکست داده‌ایم و انشاءالله تا زمانی که رزمندگان مقاومت از فرزندان حزب‌الله، فرزندان جهاد و فرزندان رهبر ایران سید علی خامنه‌ای در میان ما هستند، این رژیم را را شکست خواهیم داد.

نعیم قاسم تاکید کرد: خوب می‌دانیم که اگر مقاومت در برابر اسرائیل وجود نداشته باشد، آلترناتیو این است که اسرائیل هر روز ما را به قتل برساند، سرزمین ما را اشغال کند، در جنوب شهرک سازی کند و یک ریاست جمهوری و نظام سیاسی و اقتصادی را در لبنان به ما تحمیل کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که جان در بدن داریم این آلترناتیو و جایگزین را نخواهیم پذیرفت و به حفاظت از میهنمان ادامه خواهیم داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان کشورش و اراضی اشغالی نیز اعلام کرد: مراحل پرونده ترسیم مرزها از طریق آموس هوکشتاین، میانجی آمریکایی برای اطلاع از مواضع و نتایج و رسیدن به راه‌حل نهایی در حال پیگیری است نه از طریق رسانه‌ها، بنابراین منتظر نتیجه خواهیم ماند.