نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در راستای توجیه تجاوزات به فلسطینی‌ها و محاصره نابلس گفت که تل‌آویو اجازه نمی‌دهد گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها آسیب برسانند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی پس از شهادت شش فلسطینی از جمله "ودیع صبیح الحوح"، از فرماندهان گروه مقاومتی "عرین الاسود" (بیشه شیران) در نابلس گفت که هدف دولت وی وارد کردن ضربات سنگین و مداوم به گروه‌های مقاومت فلسطین در "جنین" و "نابلس" است.

وی در واکنش به عملیات‌های مقاومتی خودجوش فلسطینی‌ها علیه نظامیان و شهرک‌نشینان تندرو صهیونیستی نیز گفت که اجازه نمی‌دهد گروه‌های فلسطینی به شهروندان و نظامیان این رژیم آسیب برسانند.

لاپید با هدف بزرگ‌نمایی تجاوز دوشنبه شب نظامیان صهیونیستی به فلسطینی‌ها در نابلس و سرپوش گذاشتن بر ناتوانی این رژیم برای مقابله با عملیات های روزانه فلسطینی‌ها ادامه داد: هرکس درصدد آسیب رساندن به ما باشد، جانش را از دست خواهد داد.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز (سه شنبه) از شهادت پنج فلسطینی در شهر نابلس و یک تن دیگر در روستای «النبی صالح» واقع در شمال رام‌الله به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که در این درگیری‌ها ۳۳ فلسطینی مجروح شده‌اند.

طبق این گزارش یکی از شهدا "ودیع صبیح الحوح"، از فرماندهان گروه مبارز "عرین الاسود" است.