بنابر ادعای روزنامه‌های آلمانی، در پروازی که از مبدا تهران در فرودگاه فرانکفورت نشسته بود، یک جسد کشف شده است که منجر به لغو شدن پرواز برگشت این هواپیما شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از گزارش روزنامه بیلد آلمان، یک‌جسد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی لوفت‌هانتزا پیدا شده است. این هواپیما روز پنج‌شنبه از مبدا تهران به فرودگاه فرانکفورت رسیده بود.

رویترز نیز در ادامه ادعا کرد که کشف این جسد پس از آن که مسافران پرواز LH 601، هواپیما را ترک کردند، توسط خدمه فرودگاه و در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز انجام شده است. طبق گزارش وبگاه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا، پرواز برگشت همین هواپیما که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.

لوفت‌هانزا و پلیس فدرال آلمان از ارائه توضیحاتی در این باره خودداری کرده‌اند. پلیس فرانکورت برای ارائه توضیحات در این باره در دسترس نبود.

شبکه یورونیوز نیز در این باره نوشت، بنا بر گزارش تلویزیون هسنشاو، چهار ساعت از کار بر روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد. پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.