رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از ۱۰۰ هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است، بدون اینکه حتی یک نفر هم آنان را ببیند.

به گزارش مرور نیوز، منابع خبری صهیونیستی اذعان کردند که چند فرد ناشناس وارد پایگاه «تصنوبر» در جولان اشغالی شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه سرقت کردند.

منابع خبری رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر دادند که مقادیر زیادی مهمات از یک پایگاه متعلق به این رژیم در جولان اشغالی سوریه به سرقت رفته است.

پایگاه خبری «واللا» گزارش داد، چند فرد ناشناس شب گذشته موفق شده‌اند وارد پایگاه «تصنوبر» در جولان اشغالی شوند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه به یغما ببرند.

به گفته این پایگاه عبری، امروز پس از عملیات بازرسی، مشخص شده است که سلاح و مهمات زیادی سرقت شده است. در حال حاضر نیز نظامیان زیادی از ارتش صهیونیستی به این پایگاه اعزام شدند و عملیات جستجوی گسترده‌ای آغاز شده است.

رادیو ارتش صهیونیستی هم خبر داد، بیش از ۱۰۰ هزار گلوله به همراه تجهیزات جنگی از این پایگاه خارج شده است، بدون اینکه حتی یک نفر هم آنان را ببیند.

«دورون کدوش» خبرنگار نظامی ارتش صهیونیستی اما خبر داد که هفتاد هزار فشنگ کالیبر ۵ و ۵۶ به همراه ۷۰ نارنجک از این پایگاه خارج شده است. صهیونیستها نگران هستند که موشکهای دوش‌پرتاب آنان نیز سرقت شده باشد.

در همین ارتباط، ۲۰ مهر ماه گذشته، منابع خبری اسرائیلی اذعان کردند که مقادیر زیادی گلوله از یک پایگاه رژیم موقت صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی سرقت شده است.

یوسی یهوشع، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت خبر داد که در جریان این سرقت، بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ تیر فشنگ از این پایگاه سرقت شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اواخر شهریور ماه گذشته از یک اتفاق پرده برداشتند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب» رخ داده بود. در جریان این حادثه، چند فرد ناشناس، سه اسلحه را از سربازانی ربودند که در یک دوره آموزشی شرکت کرده بودند، ولی خواب بودند.

افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه، موفق شدند این سلاحها را به دست آورند. سربازان صهیونیستی که سلاحشان ربوده شده، در دوره افسران توپخانه شرکت کرده بودند.