حزب الله لبنان در واکنش به عملیات شهادت طلبانه «قدس» که طی آن شماری از صهیونیستها به هلاکت رسیدند، اعلام کرد: این عملیات یک بار دیگر سستی و شکنندگی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت.

به گزارش مرور نیوز، حزب الله لبنان امروز شنبه به عملیات شب گذشته در قدس اشغالی واکنش نشان داد و این عملیات را قهرمانانه توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله آمده است: عملیات شهادت طلبانه و قهرمانانه در قدس اشغالی یک بار دیگر ضعف، سستی و شکنندگی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را برملا ساخت.

حزب الله لبنان همچنین عنوان کرده است: این عملیات لرزه به اندام صهیونیست ها انداخت و موجب ترس و وحشت و نگرانی شهرک نشینان صهیونیست شد.

در ادامه بیانیه حزب الله لبنان آمده است: عملیات شهادت طلبانه در قدس واکنشی سریع و قاطع به جنایتی است که صهیونیستها در اردوگاه جنین مرتکب شدند. این عملیات به منزله سیلی محکمی به کابینه افراطی رژیم صهیونیستی بود.

بیانیه حزب الله می افزاید: در اینجا همچنین استانداردهای دوگانه برخی از دولت‌های غربی و عربی و نیز سکوت آن‌ها در برابر کشتار جنین را محکوم می کنیم.

گفتنی است، عملیات شهادت طلبانه شب گذشته یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی به هلاکت دستکم ۸ صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ تَن دیگر انجامید.