سفارت عربستان سعودی در الجزایر دیروز اعلام کرد فردی ناشناس قصد منفجر کردن ساختمان سفارت را داشته است.

به گزارش مرور نیوز، سفارت عربستان سعودی در الجزایر روز پنجشنبه در بیانیه خود در خصوص تهدید یک فرد ناشناس به انفجار ساختمان سفارت، از تلاش نیرو‌های امنیتی الجزایر برای شناسایی و دستگیری وی قدردانی کرد.

در بیانیه سفارت ریاض در الجزیره آمده است: سفارت عربستان در الجزایر در سحرگاه چهارشنبه، ۱۵فوریه از سوی فردی که مستقیماً تهدید به انفجار ساختمان سفارت کرده بود، تماس تلفنی دریافت کرد و در نتیجه سفارت، این موضوع را به مقامات ذیصلاح الجزایر اطلاع داد.

در بیانیه سفارت آمده است: سفارت ضمن قدردانی از تلاش‌های مقامات الجزایر، از تأیید اعتماد خود به نیرو‌های امنیتی الجزایر که در حفاظت از سفارت و کارکنان آن در برابر این تهدید تردیدی نداشتند، تعجب نمی‌کند. کسانی را که این کار را انجام داده اند به دست عدالت بسپارند."

به گزارش رسانه‌های محلی الجزایر، روز چهارشنبه، سرویس‌های امنیتی الجزایر فردی را که تهدید به بمب گذاری در سفارت عربستان سعودی در الجزایر کرده بود، دستگیر کردند.

بر اساس آنچه ذکر شد، سحرگاه چهارشنبه سفارت عربستان تماس تلفنی از سوی فردی ناشناس دریافت کرد که در آن وی تهدید به منفجر کردن مقر سفارت کرده بود؛ و به محض دریافت این اخطار، سرویس‌های امنیتی الجزایر تحقیقاتی را آغاز کردند که منجر به دستگیری این فرد در زمان کوتاه شد تا قبل از محاکمه، تحت نظارت و معاینات پزشکی و روانی قرار گیرد.