رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه لبنان کمتر از یک جنگ نظامی نیست و هدف آن کشتن مردم و نابودی آن‌هاست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تحریم‌های آمریکا علیه لبنان و کشورهایی که موضعی متضاد با موضع آمریکا دارند، جنگی کمتر از یک نبرد نظامی نیست و هدف آن کشتن مردم و نابودی آن‌هاست. مقاومت از طریق برنامه‌ها و امکانات خود با این تحریم‌ها مقابله خواهد کرد و آمریکا این را به خوبی می‌داند.

وی گفت: برخی لبنانی‌ها پیشنهاد تسلیم شدن در برابر آمریکا را می‌دهند. این پیشنهادات نه پرونده ریاست جمهوری و نه اقتصادی لبنان را حل نمی‌کنند. راه حل بحران لبنان لغو محاصره کشور توسط آمریکا و عدم کارشکنی در حل بحران است.

هاشم صفی الدین گفت: کسانی که به مقاومت حمله کرده و علیه آن توطئه می‌کنند چه از طریق تخریب یا دشنام دادن به مقاومت در شبکه‌های اجتماعی باید از خودشان خجالت بکشند. تمام تلاش‌های آن‌ها و سرورانشان شکست خواهد خورد.

وی تأکید کرد: هدف اصلی حزب‌الله حمایت از عزت و کرامت انسان و بالا بردن مقام و منزلت آن است درحالی که هدف محور غرب نابودی انسان از طریق انتشار فرهنگ ویرانی و قتل است. حزب‌الله به ملت خود خدمت خواهد کرد و هرگز از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.