بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: در موضوع بازداشت ترامپ در نیویورک، از وی انگشت‌نگاری و عکس‌ برداری می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، بلومبرگ در گزارشی به نقل از یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که اگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا بازداشت شود، پلیس به او دستبند نمی‌ زند.

این منبع آگاه در این خصوص گفت که در صورت بازداشت وی در نیویورک، از وی انگشت نگاری و عکس‌ برداری می‌ شود؛ اما در برابر دوربین‌ ها به او دستبند نمی‌ زنند و یا در سلول زندانی نگه داری نمی شود.

به اذعان این منبع، به احتمال زیاد ترامپ همچنان در نظارت یک نگهبان تحت بازداشت باقی خواهد ماند.

این رسانه در گزارش خود در این ارتباط نوشت: اگر هیأت منصفه «منتهن» در نیویورک، ترامپ را در موضوع پرداخت حق السکوت به یک بازیگر متهم بشناسد، کیفرخواست تا زمانی ارسال به دادگاه، مهروموم باقی خواهد ماند؛ آنگاه مقامات مجری قانون از ترامپ می‌ خواهند که خودش را تسلیم کند. پس از تکمیل روند، ترامپ در برابر قاضی نیویورک محاکمه خواهد شد

هفته پیش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که پرونده جنجال ششم ژانویه انتخاباتی وی هنوز باز است، در پیامی مدعی شد که امروز سه شنبه بازداشت می شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا با این مقدمه از حامیان خود خواست تا نسبت به این موضوع اعتراض کنند.

منابع آمریکایی خبر داده‌اند که سازمان های مجری قانون این کشور در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه آمادگی برای متهم شدن احتمالی ترامپ به شمار می آید.

بر این اساس، پیش از آنکه رئیس جمهور سابق آمریکا در نتیجه جلسات دادگاه متهم شود، سازمان‌ های امنیتی مقدمات لازم برای جلوگیری از شورش احتمالی حامیان ترامپ را تدارک دیده‌ اند.