سرویس بین الملل - سران وهابی عربستان با استفاده از بی توجهی جاعه جهانی و حمایت کشورهای غربی همچنان به بمباران کورکورانه مناطق مسکونی و زیر ساخت های اقتصادی یمن ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از المسیره، ارتش و کمیته های مردمی یمن در اقدام تلافی جویان مرکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه نظامی «تنصاب»  در نجران را با موشک های کاتیوشا و توپخانه انقلابیون نیز مرکز تجمع عربستانی ها در پایگاه نظامی الفریضه در الخوبه جیزان را گلوله باران کردند.
ارتش یمن و کمیته های مردمی در این حمله یک خودرو نظامی مزدوران متجاوز در جنوب کهبوب لحج را منهدم کردند.
از سوی دیگر جنگنده های سعودی آمریکایی در چند نوبت منطقه حرض در حجه و پایگاه دریایی و جزیره کمران در حدیده و تپه نجران و دو منطقه مثعن و مندبه در شهر باقم در استان صعده را مورد هدف قرار دادند.
بر اثر حملات شدید هوایی جنگنده های عربستان به الحدیده در غرب یمن و بمباران و گلوله باران صعده در شمال این کشور دو تن جان خود را از دست دادند.
منابع امنیتی اعلام کردند که جنگنده های متجاوز سه بار رادارهای نیروهای دریایی در منطقه الکثیب را بمباران کردند که در اثر آن یک تن کشته شد.

جنگنده های عربستان 6 حمله هوایی انجام دادند که چهار حمله علیه منطقه القطابه در الخوخه و دو حمله در التحیتا به وقوع پیوست. یک مقام نظامی در صعده با بیان اینکه جنگنده های عربستان خودرویی را در منطقه المغرم در شهر باقم هدف قرار دادند، توضیح داد: همچنین در اثر اصابت یک موشک عربستانی به منطقه آل شیخ در منبه یک نفر به شهادت رسید و جنگنده ها این منطقه را بمباران کردند.