سرویس بین الملل - تنها یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقیست و آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که هیلاری کلینتون از رقیب خود دونالد ترامپ پیش است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از «سی ان  ان»، پایگاه اینترنتی هیل ارگان کنگره آمریکا اعلام کرد که نتایج تازه ترین نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد در حالی که فقط یک ماه تا موعد انتخابات آمریکا باقی مانده است، هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در نظرسنجی انجام شده در سطح ملی با کسب 10 درصد بیشتر ارا از دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواهش پیشی گرفته است.
بنابر این گزارش، نتایج نظرسنجی دانشگاه فایرلیگ دیکینسون آمریکا نشان می دهد که کلینتون با کسب 50 درصد از حمایت رای دهندگان احتمالی از ترامپ با 40 درصد آرا جلو افتاده است.
نتایج نظرسنجی ها همچنین نشان می دهد که حمایت از کلینتون در مقایسه با نامزدهای حزب سوم تقریبا تغییری نکرده است. کلینتون در رقابت های چهارگانه بین نامزدهای انتخابات با 45 درصد در مقایسه آرای 36 درصدی از ترامپ جلوتر است و این در حالیست که «گری جانسون» نامزد لیبرال ها 11 درصد و «جیل استین» نامزد حزب سبز فقط 3 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.