ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به حملات تلافی‌جویانه خود علیه مزدوران و متجاوزان سعودی در مناطق مختلف ادامه می‌دهند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که در پی دفع حمله مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به سمت دو منطقه الساق و العلم در بخش عسیلان در غرب استان شبوه واقع در شرق یمن، 37آسا تن از آن‌ها به هلاکت رسیده و 23 تن نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر در پی حملات ائتلاف متجاوز سعودی به بخش مقبنه در غرب استان تعز، 5 غیر نظامی به شهادت رسیدند.

یک منبع نظامی نیز از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی دفع حمله آن‌هابه سمت پادگان العمری در بخش ساحلی ذباب در جنوب غرب تعز خبر داد.

در پی حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به محله مسکونی الستین در شمال غرب شهر تعز، دو کودک یمنی به شهادت رسیدند و یک زن نیز زخمی شدند.

مزدوران رئیس‌جمهور فراری با برخورداری از پشتیبانی ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود به منطقه آل حجلان در مأرب را گسترده‌تر کردند.

از سوی دیگر در پی دفع حمله مزدوران منصور هادی به سمت وادی‌الربیعه در بخش صِراوح در غرب استان مارب، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چندین بار منطقه حَلَبَان در بخش نِهم در شمال شرق صنعا، مناطق مختلفی از دو بخش مرزی باقم و الظاهر در استان صعده در شمال یمن و منطقه الجر در بخش عبس در استان حجه در غرب این کشور را بمباران کردند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو پایگاه الخشل و اسلب در جیزان را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین دژهای دفاعی نظامیان سعودی در پایگاه‌های نظامی الشبکه و الشُرفه و المخروق را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند و یک انبار سلاح نظامیان سعودی در التلة الوسطی در شرق مجتمع دولتی در الربوعه را منهدم کردند.

همزمان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی و تجهیزات نظامی آن‌ها در پایگاه الشبکه در عسیر عربستان را هدف قرار دادند.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است.

رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.