شنود مکالمات تلفنی مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا و سفیر روسیه در واشنگتن توسط ماموران اف بی آی نشان می‌دهد که نکته نامناسبی در این مکالمات تلفنی وجود نداشته است.

به گزارش مرور نیوز، پلیس فدرال آمریکا  اف بی آی، مکالمات تلفنی بین مایکل فلین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه در واشنگتن را شنود کرده و به این جمع بندی رسیده است که نکته نامتناسبی در این مکالمات تلفنی وجود نداشته است.

این شبکه تلویزیونی افزود: هرگز هیچ تحقیق رسمی درباره این مکالمات که در ماه دسامبر صورت گرفته وجود نداشته است و سرویس های ویژه آمریکا مکالمات آنها را به عنوان بخشی از شنود عادی مکالمات کیسلیاک و سایر مقام های روسی در آمریکا شنود کرده اند.

شبکه تلویزیونی سی بی اس نیز پیش از این اعلام کرد: تحقیقات انجام شده توسط نهادهای اطلاعاتی آمریکا درباره ارتباط احتمالی دولت ترامپ با روسیه نتوانسته است به سند و مدرکی دست یابد که وجود این ارتباط را اثبات کند.

بازرسان آمریکایی سعی کرده اند تا این مساله را روشن کنند که آیا تیم دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، اقدامات خود را با روس ها هماهنگ می کرده و آیا این ارتباطات پس از انتخابات نیز ادامه داشته است یا نه.