سرویس بین الملل- دبیرکل جنبش مردمی انصارالله یمن خواستار بسیج همگانی برای مقابله با متجاوزان سعودی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین گفت: امروز بزرگ‌ترین مشکل عربستان، جلب رضایت ترامپ است تا رئیس جمهور آمریکا به آنان دست دوستی دهد و اسرائیل آنان را موفق بخواند.

وی افزود: در این مرحله از تجاوز به کشور، از همگان می خواهم برای جهاد بسیج شوند، در این زمینه به اهمیت بسیج عمومی به معنی واقعی کلمه و مفهوم قرآنی آن تاکید می کنم. دشمن امروز در مهم ترین مراحل خود قرار دارد، متجاوزان از آغاز تجاوز به این امید بودند که در دو هفته کار را تمام کنند و اگر اینگونه نشد حداکثر در یک ماه به نتیجه برسند اما آنان از اینکه در رسیدن به این هدف ناکام مانده اند غافلگیر شده اند، مقاومت و ایستادگی در درجه اول به روحیه ایمانی وابسته است که از ویژگی های مردم عزیز و مجاهدان صابر ما در جبهه های نبرد است.

دبیر کل انصار الله افزود: ارزیابی ما از  روند حوادث در گذشته این است که خداوند بزرگ با لطف، کمک، نصرت و تایید خود بر ملت مسلمان و مظلوم ما منت نهاد، بر مجاهدانی که در جبهه های نبرد در برابر متجاوزان ایستادند منت گذاشت، با نظر لطف خود بر همگان منت نهاد، بر ملت ما در شرایط سخت داخلی منت نهاد تا با وجود مشکلات بزرگ همچنان وحدت خود را حفظ کنند.

دبیر کل انصارالله یمن ادامه داد: آنان از چنین روحیه ای وحشت زده شده اند تا در ادامه پیگیر همه نوع فشار باشند و با هر نوع ابزاری این مردم و این مجاهدان صابر را هدف قرار دهند آنان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و  امنیتی از تمامی امکانات و روش ها برای بمباران تبلیغاتی بهره گرفته اند اما به خواست خداوند بزرگ، نتیجه ای نگرفتند. با وجود این شرایط سخن من این است که می شد سطح مقاومت، پایداری، ایستادگی و رویارویی را بهتر کرد، و شرایط را از مقاومت فراتر برد و به شکست تاریخی و زودهنگام دشمن رساند، اما مجموعه ای از عوامل و ویژگی ها در روند حوادث تاثیر گذاشت تا کوتاهی هایی را در برخی زمینه ها شاهد باشیم و همین امر دشمن را به طمع بیندازد.