دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن محکوم‌کردن جنایت آل‌سعود در بمباران مجلس ترحیم در صنعاء و به شهادت رساندن شماری از شهروندان یمنی برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آرزو کرد و گفت: ارتکاب چنین جنایتی از آل‌سعود دور از انتظار نیست.

به گزارش مرور نیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد: این جنایت هولناک که عربستان امروز در صنعاء مرتکب شد بسیاری از قدرت‌های جهان را رسوا خواهد کرد.

سید حسن نصرالله همچنین تصریح کرد: ملت یمن با صبر و بردباری و فداکاری‌های خود حتماً بر دشمنان متجاوز پیروز خواهد شد.

وی افزود: سیاستهای آمریکا و پروژه صهیونیستی از جمله مصادیق اصلی فساد است که باید با آن مبارزه کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: پول عربستان و تصمیم‌گیری سیاسی و نفت و تمام طرحها در منطقه در خدمت آمریکاست.

وی اظهار داشت: بدترین نهی از منکری که ما باید در اولویتهای مبارزات خودمان قرار بدهیم، مبارزه با رژیم صهیونیستی است که سرزمین و منابع ما را تحت اشغال خود در آورده و به کشتار و هتک حرمت ما می‌پردازد و این اولویت مقاومت است.

نصرالله گفت: اسرائیل ام‌الفساد است و کسانی که با فساد مبارزه می‌کنند اما با اسرائیل نمی‌جنگند مانند کسانی هستند که با کودکان مبارزه می‌کنند و با مادر آنها کاری ندارد، آری اسرائیل مادر فساد است.

نصرالله خطاب به یمنی‌ها گفت: شما حتماً پیروز خواهید شد. خون انقلابی شریف شما بر شمشیر این وحشی‌ها و خون‌آشامها و قاتلان و تروریستها، پیروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عربستان میلیاردها دلار برای خرید سلاحهای آمریکا پول خرج می‌کند، سلاح‌هایی که در کشورهای ما به کار می‌رود و منفعت آن به بازارهای آمریکا می‌رسد. عربستان هرچه آمریکا می‌خواهد انجام می‌دهد و ملت خود را فریب می‌دهد.

دبیرکل حزب‌الله افزود: ما در راه مبارزه با اسرائیل و مبارزه با خطر تکفیری در مرزهای شرقی، شهید و مجروح تقدیم کرده‌ایم.