شماری از مزدوران رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به المخا در تعز به هلاکت رسیدند.

به گزارش مرور نیوز، یک منبع نظامی به المیادین گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، با موشک زلزال 2 مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه المِیزان در بخش المخا در تعز را از هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران کشته و زخمی و دو خودروی زرهی آن ها منهدم شد.

یک منبع نظامی نیز گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یک خودروی نظامی مزدوران منصور هادی را در منطقه مِلح در بخش نِهم در شمال شرق صنعا منهدم کردند که در پی این حمله تمامی سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یکی از مزدوران منصور هادی را در منطقه وادی ملح در بخش نِهم از پای در آوردند.

یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک خودروی نظامی مزدوران منصور هادی در منطقه المَخدره در بخش صِراوح در غرب استان مارب در شمال شرق این کشور را منهدم کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیش از این تپه الأدرم در اطراف صراوح را پاکسازی کرده و تعدادی خودروی نظامی دشمن را به غنیمت گرفته بودند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات هوایی خود به مناطق مختلف یمن، سه بار منطقه المشرفه در بخش وصاب السافل در استان ذمار در مرکز این کشور را بمباران کردند. این جنگنده‌ها همچنین دو بار منطقه الجبّانه در بخش الصلیف در استان الحدیده در غرب یمن را هدف قرار دادند. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 13 بار دو بخش حَرض و میدی در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.