نماینده مجلس دومای روسیه در واکنش به سخنان «ترامپ» در مورد«کریمه»، با تاکید بر این مطلب که کماکان شرایط برای بهبود روابط مسکو-واشنگتن وجود دارد، از آن به عنوان اظهاراتی نگران کننده یاد کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تاس، «لئونید اسلاتسکی» رئیس کمیته رسیدگی به امور خارجه روسیه در مجلس دوما، گفت: در شرایطی که زمینه برای بهبود روابط دوجانبه مسکو-واشنگتن مهیاست، اظهارات اخیر«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مورد کریمه نگران کننده است.

اسلاتسکی در ادامه خطاب به خبرنگاران افزود: بر زبان راندن چنین سخنانی نگران کننده است، هرچند ما متوجه این موضوع هستیم که این درخواست همه مقامات آمریکایی است.

وی در ادامه با یادآوری این مطلب که بهتر است ترامپ و کابینه اش واقع گرا بوده و با گفتن چنین سخنانی زمینه بهبود روابط دو کشور را از بین نبرند، گفت: در حال حاضر نمی توان از ترامپ که تازه در مسند ریاست جمهوری آمریکا قرار گفته است انتظار داشت تا اولویتها را برای کشورش در نظر بگیرد.

لازم به ذکر است که «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید گفته بود، رئیس جمهور آمریکا انتظار دارد روسیه کریمه را به اوکراین بازگرداند تا بدینوسیله آرامش در مناطق شرقی این کشور حاکم شود.