دبیرکل جنبش نجباء عراق در دیدار با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: اقدامات نیروهای مقاومت در مقابله با داعش ستودنی است.

به گزارش مرور نیوز، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء عراق با «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار با حجت الاسلام سید عمار حکیم اظهار داشت: اقدامات نیروهای مقاومت در مقابله با گروه تروریستی تکفیری داعش، ستودنی است.

شیخ اکرم الکعبی در این دیدار با تمجید از تلاش‌ها و هم افزایی نیروهای امنیتی عراق و بسیج مردمی این کشور، اظهار داشت: اقداماتی که نیروهای مقاومت جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در زمانبندی مشخص انجام داده‌اند، ستودنی است.

در ادامه سید عمار حکیم بر لزوم حمایت از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در خلال عملیات آزادسازی موصل از دست داعش تاکید کرد.

همچنین دو طرف در این دیدار به بررسی آینده فرآیند سیاسی عراق پس از شکست تروریست‌های تکفیری داعش و حامیان غربی آنها و راهکارهای مقابله با اندیشه‌های افراطی این گروه تروریستی در مناطق اشغال شده پرداختند. در این دیدار همچنین دستاوردهای مهم و پیشرفت‌های سریع حشد شعبی در موصل مورد تمجید قرار گرفت.