سرویس بین الملل- یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که صهیونیست ها در باره تبادل اسرا فریبکاری می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل بین الملل مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مشیر مصری نماینده مجلس فلسطین تاکید کرد که وسوسه ها و التماس های دشمن صهیونیستی برای پی بردن به سرنوشت نظامیان اسیر خود در غزه بی فایده است، زیرا گردان های قسام با حکمت و مهارت خاصی این پرونده را دنبال می کند.

وی افزود: نیروهای نخبه قسام توانستند توازنی راهبردی را با دشمن صهیونیستی در زمینه بازدارندگی که عاملی اساسی برای پیروزی بر دشمن است، ایجاد کنند.

این مقام ارشد حماس اضافه کرد که آتش بس در فرهنگ قسام هرگز به معنی سکوت و ناتوانی نیست، بلکه یعنی آمادگی با ده ها هزار مجاهد در زیر و روی زمین و در دریا و خشکی.

وی اشاره کرد که شهدای مرحله آماده سازی به آرامی و در سکوت در حال فعالیت هستند و به آرامی و بدون هیچ سر و صدایی هم از این دنیا می روند، آن ها در زیر زمین در پی آزادی و پیروزی هستند تا به دشمن بگویند که ورود به غزه برای اشغالگران حرام است.

این نماینده پارلمان فلسطین اظهار داشت که شهدای فلسطین در زیر زمین و تونل ها تاریخ سازی می کنند و در پایگاه های نظامی در نوار غزه جنگی همه جانبه را با دشمن آغاز کرده و این منطقه را به دژی محکم برای مقابله با دشمن تبدیل کرده اند تا جایی که غزه به قبله گاه و الگوی تمامی آزادگانی تبدیل شده است که با صبر و بردباری در برابر ظلم و ستم قد علم کرده اند.

مشیر مصری خاطر نشان کرد که غزه تحت هیچ شرایطی تسلیم تهدیدات و خواسته های دشمن صهیونیستی نخواهد شد و احداث فرودگاه و بندر حق مسلم مردم غزه است و دشمن صهیونیستی حق منت نهادن بر آنان را ندارد.

مصری اشاره کرد که غزه با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزهای محدود شده و محاصره شده اش، دستاوردهای بی شماری را کسب کرده است و تونل های مقاومت به امید و آرزوی ملت فلسطین و اسرای قهرمان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد که اسرای دلاور فلسطینی همان کسانی هستند که پس از ده ها سال اسارت در زندان های دشمن و تحمل مشقت ها و رنج و محنت های زیاد، قهرمانانه دوباره در برابر دشمن صف آرایی و مبارزه می کنند.