سرویس بین الملل- سردبیر شبکه خبری راشا تودی از فشارهای غرب روی این رسانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشا تودی در مصاحبه ای با برنامه «پوزدنیاکوف» در ان تی وی بیان داشت که شبکه تحت سرپرستی او از جانب غرب تحت فشار هر روز است.

سیمونیان گفت: «حتی یک روز نیست که یکی از نشریات مرکزی یا نزدیک به مرکز اروپایی یا آمریکایی و یا یکی از مقامات ارشد دول غربی حرف پلید دیگری نزنند. ۹۰ درصد موارد حتما یک دروغی هست.»

به گفته وی در زمان کمپین انتخاباتی در فرانسه هر روز ستاد یکی از نامزدها راشا تودی یا خبرگزاری اسپوتنیک را به دروغگویی متهم می کنند. 

سردبیر راشا تودی گفت: اکنون خود امانوئل ماکرون (نامزد ریاست جمهوری فرانسه) می گوید که همه چیز دروغ است. فقط دروغ. در واقع آنها حقایقی را که وجود ندارد بیان می کنند. آنها ما را به دروغگویی متهم می کنند در حالی که خودشان دروغ می گویند برای آنکه آنها نمی توانند مثال های مشخص بیاورند.

آنها نمی توانند هیچ گونه گواه و شاهدی بیاورند برای آنکه این چیزها وجود خارجی ندارند. آنها برای ما چیزهای کاملا غیرواقعی می نویسند و مبارزات انتخاباتی خود را روی این میدان سیاسی برپا می کنند.