سرویس بین الملل- حنان الفتلاوی نماینده جنبش اراده در پارلمان عراق در بیاناتی اظهار داشت در صورتی که نظامیان ترک به خاک خود برگردانده نشوند آنها را درون تابوت به کشورشان باز می گردانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرورنیوز الفتلاوی با هشدار به رئیس جمهور ترکیه عنوان کرد در صورت عدم خروج نیروهایش از خاک عراق برای تحویل گرفتن سربازان خود در تابوت آماده باشد.

الفتلاوی که جزو نمایندگان منتقد دولت است در سخنان خود اظهار داشت که برای نخستین باز از العبادی حمایت می کنم چون می بینم وی توانایی واکنش به ناسزاگویی های اردوغان را ندارد.

وی در واکنش به اظهارات اردوغان مبنی بر این که ارتش ترکیه از العبادی دستور نمی گیرد خطاب به اردوغان گفت بهتر است خود را برای تحویل گرفتن سربازانت در تابوت آماده کنی.

نماینده جنبش اراده ادامه داد آن روز مجبور خواهی شد به صدایی که آن را داد و فریادهای بغداد خواندی گوش دهی، زیرا همین صدا، تو را مجبور خواهد کرد کاخت را ترک کنی و در حرمسرا، به همراه زنان، بر سربازانت زار گریه کنی.

اردوغان خطاب به العبادی گفته بود: تو در حد من نیستی، در سطح من نیستی. ما هر کاری بخواهیم می کنیم، ارتش ترکیه از تو دستور نمی گیرد و تو باید این را بدانی و قبل از هر چیزی حد و حدودت را رعایت کنی. ارتش ترکیه از تو دستور