نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با چند وزیر استرالیایی آنها را به اتخاذ مواضع «تهاجمی‌تر» علیه ایران تشویق کرد. جزورالم‌پست، سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استرالیا را بخشی از تلاش‌های لابی‌گری این رژیم علیه ایران دانسته که با سفر وی به لندن آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز ، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با یازده نفر از وزیران استرالیا دیدار و درباره ایران گفت‌وگو کرد.

روزنامه جزورالم‌پست، نوشته نتانیاهو در این دیدار خواستار مواضع «تهاجمی‌تر» دولت استرالیا علیه ایران شده است.

جزورالم‌پست، سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استرالیا را بخشی از تلاش‌های لابی‌گری این رژیم علیه ایران دانسته که با سفر وی به لندن آغاز شد.

رسانه‌های انگلیس پس از دیدار نخست وزیر رژیم اسرائیل با همتای انگلیسی‌اش «تراز می» در لندن گزارش دادند که وی درخواست تحریم ایران از سوی انگلستان را داشت که با پاسخ منفی ترزا می در این باره روبه رو شد.

به نوشته جروزالم‌پست، نتانیاهو در دیدار با مقام‌های مختلف استرالیایی بار دیگر به انتقاد از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) پرداخت. او مدعی شد که برجام «جلوی دستیابی امروز ایران به بمب را می‌گیرد، اما به این کشور اجازه ساخت یکصد بمب، یک دهه بعد از الان را می‌دهد.»