سرویس بین الملل- گروه های مقاومت  فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات علیه نوار غزه می دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمله دیروز دوشنبه صهیونیست ها به مناطق مسکونی نوار غزه شماری را زخمی کرد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تصریح کرد که این تجاوزات به آرامش حاکم بر نوار غزه نمی کند و طرف های بین المللی و ذیربط باید جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرند.

برهوم در گفتگوی ویژه با خبرگزاری شهاب تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به تجاوزات خود علیه نوار غزه و ملت فلسطین در این منطقه ادامه می دهد و علاوه بر محاصره و بمباران ساکنان غزه، جنایت های دیگری را هم در حق ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی مرتکب می شود.

در همین راستا، داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد که دولت صهیونیستی با حمله به باریکه غزه سعی در بر هم زدن معادلات و عملی کردن تهدیدات خود علیه ملت فلسطین را دارد.

شهاب ضمن مسئول  دانستن رژیم صهیونیستی در قبال تبعات این تجاوزات، اعلام کرد که مقاومت حق دارد که به این تجاوزات واکنش نشان دهد و به هر قیمتی که شده، اجازه تداوم این تجاوزات را نخواهد داد.

در همین راستا، گردان های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم اقدامات حماقت آمیز خود هشدار داد و گفت در صورت تداوم این تجاوزات، مقاومت فلسطین دست بسته نخواهد ماند و آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه جنگ تحمیلی را دارد.

این گردان ها با صدور بیانیه ای خاطر نشان کردند که تجاوزات مکرر دشمن صهیونیستی نخواهد توانست هیبت مقاومت را درهم بشکند و این رژیم نمی تواند واقعیت های جدیدی را بر روی زمین ایجاد کند. گردان های مجاهدین همچنین تاکید کردند که مقاومت متعهد به مقابله با هر گونه تجاوز علیه ملت فلسطین است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در چندین نوبت پایگاه های مقاومت در استان های مختلف نوار غزه را بمباران کرد که منجر به زخمی شدن 4 فلسطینی شد و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.