مدیرکل روابط عمومی ارتش پاکستان تاکید کرد، این خاک پاکستان نیست که از آن علیه افغانستان استفاده شده است بلکه خاک افغانستان است که از آن علیه پاکستان استفاده شده است.

به گزارش مرور نیوز، به نوشته روزنامه نیشن، ژنرال آصف غفور، مدیرکل روابط عمومی ارتش پاکستان با بیان این مطلب گفت: تروریست‌ها در افغانستان که از سوی جناح تحقیق و تجزیه آژانس اطلاعات خارجی هند و دیگر آژانس‌های کشورهای "دشمن" نیز حمایت می‌شوند در رویدادهای تروریستی اخیر در پاکستان دست داشته‌اند.

وی تاکید کرد: بهبود مکانیزم مرزی با افغانستان امری ضروری محسوب می‌شود. هرگونه اقدامی علیه تروریست‌ها بدون توجه به وابستگی‌های آنها و بدون هیچگونه تبعیضی صورت می‌گیرد. عملیات‌ "رد الفساد" علیه خلافکاران علیه هیچگونه استان، جامعه یا گروه خاصی صورت نمی‌گیرد.

ژنرال غفور گفت: همانطور که از اسم این عملیات پیداست این اقدام علیه افرادی که در فعالیت‌های تروریستی شرکت دارند و هدفشان نابودی صلح در پاکستان است، صورت می‌گیرد. هر شهروند پاکستانی سرباز عملیات رد الفساد است و این اقدام در سراسر مرز صورت می‌گیرد. این عملیات همانند عملیات‌های گذشته به خاطر همکاری مردم موفق خواهد بود.

وی افزود: تمامی نهادهای پاکستان با هدف از بین بردن تروریسم فعالیت انجام می‌دهد. این نهادها همچنین تحت برنامه اقدام ملی نقش خود را ایفا می‌کند. ارتش پاکستان نیز هرگونه وظیفه امنیتی که به آن محقق شود به خوبی انجام خواهد گرفت.