سخنگوی کرملین اختلاف دولتمردان آمریکایی و رسانه های این کشور در ارتباط با متهم کردن روسیه مبنی بر مداخله در انتخابات اخیر آمریکا را برای روابط واشنگتن- مسکو آسیب زننده دانست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت: اختلافات شدید میان دولتمردان آمریکایی و رسانه های این کشور در مورد وارد کردن اتهام به روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سبب به وجود آمدن آسیب های جدی در روابط واشنگتن- مسکو خواهد شد.

وی در مصاحبه با سی ان ان با خودداری از پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا قرار دادن روسیه به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود از جانب «دونالد ترامپ» عاقلانه است یا خیر، گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که متشنج بودن مراودات دولت آمریکا و رسانه های این کشور، نتیجه ای جز آسیب های جدی در روابط دو جانبه نخواهد داشت.

سخنگوی کرملین سپس ادامه داد: پاسخ به این سؤال شما به معنای پذیرش مداخله مسکو در انتخابات آمریکا است که ما آن را به شدت تکذیب کرده و اینگونه اختلافات که در راستای منافع ملی دو کشور نبوده و به آنها آسیب خواهد رساند را باور نداریم.

پسکوف با یادآوری این مطلب که روسیه از تبدیل شدن این کشور به مهمترین موضوع سیاسی در ایالات متحده متاسف است، گفت: زمان آن فرا رسیده است که یک شخص در آمریکا بگوید، دوستان بیایید قضیه را از یک زاویه دیگر نگاه کنیم.

لازم به ذکر است که پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برخی از رسانه های این کشور بارها روسیه را به مداخله در این انتخابات متهم کرده و مسکو نیز این اتهامات را تکذیب کرده است.