نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رئیس جدید شورای امنیت داخلی این رژیم را منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم، بنیامین نتانیاهو طی حکمی "ایتان بن دیوید" را به عنوان رئیس جدید شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منصوب کرد.

بن دیوید در حال حاضر رئیس دفتر مبارزه با تروریسم در هیات دولت صهیونیستی است و قرار است جایگزین "یعقوب نجال" شود که ماموریت وی در هفته جاری به پایان می‌رسد.

بن دیوید از اعضای برجسته سازمان اطلاعات عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" به شمار می‌رود و عضو یگان حفاظت از شخصیت‌ها بوده است. وی همچنین مناصب متعددی را بر عهده داشته است که از جمله آنها می‌توان به ریاست بخش امنیت امنیت اروپا در این سازمان، رئیس بخش امنیت شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی، نایب‌رئیس شاباک و نیز رئیس دایره حمایت از شخصیت‌های برجسته بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از سوی دیگر سرهنگ "زیون رزون" روز جمعه فرماندهی تیپ کفیر یا تیپ 900 ارتش صهیونیستی را بر عهده گرفت. این تیپ متشکل از 5 گردان تخصصی به ویژه در زمینه جنگ چریکی است و بیشتر در مناطق مسکونی و پیچیده فعالیت می‌کند. تیپ کفیر در حال حاضر در مناطق کرانه باختری و به ویژه الخلیل مستقر است. زیون در گذشته افسر آموزشی یگان پیاده نظام و فرمانده گردان 50 تیپ ناحل در ارتش صهیونیستی و همچنین جانشین فرمانده تیپ ناحل بوده است.