در پی خوشحالی آشکار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از حمله آمریکا به یک پایگاه نظامی در حمص سوریه، یک عضو پارلمان این رژیم این خوشحالی را خطرناک برشمرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، در حالی که حمله آمریکا به یک پایگاه نظامی در حمص سوریه موجب خوشحالی عمومی اسرائیلی ها از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل شد، یک عضو پارلمان این رژیم این خوشحالی را خطرناک برشمرد.

خوشحالی نتانیاهو، اسرائیل را گرفتار می کند

«اریئیل مرگلیت» عضو کنیست اسرائیل گفت: اسرائیل می توانست بدون اظهارات علنی، حمله آمریکا به سوریه را تایید کند و هرچند این حمله توجیه دارد اما خوشحالی علنی نتانیاهو سودی ندارد و برای اسرائیل خطرناک است و می تواند موجب گرفتار شدن آن در رویارویی نظامی شود.

این در حالی است که حمله هوایی صبح امروز به پایگاه هوایی الشعیرات در حمص موجب خوشحالی سراسری در رژیم اسرائیل شد و نتانیاهو نیز با ورود به خط تحولات سوریه بار دیگر ثابت کرد این رژیم چقدر به دنبال بهره برداری از اوضاع جاری در سوریه است.

نتانیاهو در اولین موضع گیری در قبال تجاوز جدید آمریکا به خاک سوریه گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حرف و عمل پیام روشن و قاطعانه ای را با این مضمون ارسال کرد که استفاده از سلاح شیمیایی غیر قابل قبول است و اسرائیل به طور کامل تصمیم ترامپ را تایید می کند و امید وار است این پیام قاطعانه علاوه بر سوریه در نقاط دیگر نیز بازتاب داشته باشد.