اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتصاب کنندگان غذا در زندان های این رژیم (اسیران فلسطینی) مجازات می شوند.

به گزارش مرور نیوز خبرگزاری فلسطینی معا امروز (دوشنبه) گزارش داد، از جمله مجازات های در نظر گرفته شده برای اسیران فلسطینی، انتقال همه اسیران فلسطینی به زندان های النقب است.
از سوی دیگر «گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا تهدید کرده که با اسیران فلسطینی به هیچ وجه مذاکره نخواهد کرد.
اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرده که با توجه به تجربه های گذشته توانایی برخورد با اعتصاب کنندگان را دارد.
در بیانیه اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی همچنین به اسیران فلسطینی در باره قبول مسئولیت این اقدام هشدار داده شده است.
برپایه این گزارش، با اعلام شروع اعتصاب غذای اسیران فلسطین در بند رژیم صهیونیستی از امروز 17 آوریل (28 فروردین) ارتش رژیم صهیوینستی، وزارت بهداشت، دفتر هماهنگی فعالیت های اسرائیلی این رژیم در کرانه غربی و نوار غزه و دستگاه امنیت عمومی (شاباک) و پلیس و دیگر سازمان های این رژیم از چندی پیش به حالت آماده باش در آمده اند.
اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی در پایان این بیانیه اعلام کرده که هر گونه اعتصاب و فعالیت های اعتراضی از اقدامات غیرقانونی محسوب شده و با این اقدامات برخورد خواهد شد.