با وجود اینکه تنها یک هفته به 100 روزه شدن دوره ریاست جمهوری ترامپ باقی مانده، وی هنوز به بسیاری از وعده هایش عمل نکرده است.

به گزارش مرور نیوز، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد سنجیدن وی بر اساس 100 روز نخست ریاست جمهوری اش یک اقدام مضحک است. این درحالیست که ترامپ در دوره رقابتهای انتخاباتی به طور مکرر در خصوص عملی کردن وعده های انتخاباتی اش در یک 100 روزه صحبت به میان آورده بود.

وی در حساب توییتر خود نوشت: "مهم نیست در این دوره 100 روزه که یک معیار مضحک است، من چه اقداماتی انجام داده ام. این اقدامات بسیار زیاد بوده است. (از جمله تأیید شدن "نیل گورساچ" برای در اختیار گرفتن کرسی دیوان عالی آمریکا)."
دونالد ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید برنامه هایش برای 100 روز نخست ریاست جمهوری اش را اعلام کرده بود. برنامه 100 روزه ترامپ نشان می دهد وی هنوز به بسیاری از وعده های انتخاباتی اش عمل نکرده است و فقط یک هفته دیگر زمان دارد تا پیش از پایان یافتن دوره 100 روزه به آنها عمل کند.
در زیر رنگ های سبز وعده هایی هستند که ترامپ به آنها عمل کرده است و رنگ های قرمز آنهایی هستند که او در انجام آنها کوتاهی کرده است.
ترامپ: سنجیدن من در 100 روز مضحک است