تروریست های موجود در محله برزه در شرق پایتخت سوریه به استان ادلب و شمال شرق استان حلب منتقل می شوند.

به گزارش مرور نیوز از رسانه های سوری، همزمان با آغاز تخلیه برخی مناطق جنوبی دمشق از تروریست های النصره، تلاش ها برای خروج تروریست ها از محله برزه نیز به نتیجه رسیده است.
براساس توافق دولت سوریه و گروه های مسلح، اعضای گروه های مختلف تروریستی درمحله برزه قراراست در هشت مرحله، به همراه خانواده های خود این محله را ترک کنند.
فعالان رسانه ای در فضای مجازی نیز اعلام کردند که مذاکرات فشرده ای برای پیوستن تروریست های موجود در محله قابون نیز میان دولت سوریه و تروریست ها در جریان است ولی این مذاکرات تاکنون به نتیجه نرسیده است.
نگرانی ها از ادامه پیوستن تروریست ها در مناطق مختلف سوریه به توافق با دولت سوریه در میان حامیان آن ها نیز افزایش یافته است.
برهمین اساس عبدالرزاق المهدی از شیوخ تروریست ها و عضو مستعفی کمیته شرعی گروه تروریستی تکفیری تحریرالشام از ادامه این روند ابراز نگرانی کرد.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: بزرگان محله برزه توافقی را با نظام برای خروج افراد مسلح و خانواده های آن ها به مقصد جرابلس یا ادلب امضا کرده اند.
وی افزود: می ترسم که این اقدام نتیجه درگیری اخیر میان گروه های مسلح درغوطه باشد.
محله برزه دمشق از سال 2013 به روند آشتی محلی پیوست ولی از آن تاریخ تاکنون شاهد نقض مکرر آتش بس و توافق از سوی تروریست ها بوده است.