گروه هکرهای ناشناس موسوم به "انانیموس" با انتشار ویدئویی نسبت به وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد.

به گزارش مرور نیوز، گروه هکرهای ناشناس موسوم به "انانیموس" با انتشار ویدئویی در یوتیوب مدعی شد جنگ جهانی سوم امسال یا سال آینده با تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره آغاز خواهد شد.

در بخشی از این پیام ویدئوی هشدار دهنده که یکی از اعضای گروه در حالی که ماسک مخصوص به چهره دارد و صدای او به صورت رُباتیک پخش می‌شود، آمده است: «برای آنچه قرار است رخ دهد آماده شوید. همه نشانه‌ها حاکی از وقوع جنگی ویرانگر در شبه جزیره کره است. بر خلاف جنگ‌های جهانی گذشته هر کشوری مجبور به دخالت در آن خواهد بود؛ هر چند شاهد درگیری نیروهای زمینی نیز خواهیم بود. این جنگ شدید، بی رحمانه و سرزده است.»

در ادامه این پیام ویدئویی با اشاره به خروج چینی‌ها از کره شمالی، آزمایشهای موشکی اخیر واشنگتن و اعزام نیروهای نظامی آمریکا به استرالیا آمده است: «چینی‌ها امیدی به ممانعت از وقوع جنگ ندارد. از نظر اقتصادی، جنگ و هجوم پناهندگان به این کشور، می‌تواند آن‌ها را در شرایط سختی قرار دهد.»

هکرهای ناشناس معتقدند دلیل اینکه بسیاری از مقامات چینی خواستار توقف علایم تحریک کننده در شبه جزیره کره و جلوگیری از وقوع هرگونه جنگ در این منطقه هستند، پیامدهای اقتصادی منفی آن برای این کشور است.

در بخش پایانی ویدئو، هکرهای انانیموس با زیر سوال بردن اقدامات رئیس جمهور آمریکا معتقدند: «دونالد ترامپِ غیر قابل پیش‌بینی گفته آماده دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی است. با این حال، اسپایسر آن را بعید عنوان کرده است. زمانی که ترامپ از رودریگو دوترته کمک بخواهد باید منتظر وقوع عجایب بود. حتی اگر دوترته، واشنگتن را به عقب نشینی دعوت کند.»

گروه هکرهای ناشناس پیش از این تروریستهای داعش و اختلال در مراسم تحلیف ترامپ را تهدید کرده بودند.