در پی انفجار بمبی در یک سالن کنسرت در منچستر انگلیس که دست‌کم 22 نفر جان خود را از دست دادند، خوانندگان و نوازندگان مشهور دنیا از بروز چنین حادثه تلخی ابراز تاسف کرده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، «بی.بی.سی» نوشت: چهره‌های مطرحی چون «هری استایل»، «تیلور سوییفت» و «لرد» از کشته شدن حداقل 19 تن از شرکت‌کنندگان در کنسرت «آریانا گرانده» که در اثر انفجار بمب جان خود را از دست دادند، ابراز تاسف کرده و به بازماندگان‌شان تسلیت گفتند.

«آریانا گرانده» خواننده 23 ساله این کنسرت که از لحاظ جسمی صدمه‌ای ندیده، پس از این اتفاق توییت کرد: «خُرد شدم. از اعماق قلبم متاسفم. هیچ کلمه‌ای برای بیان احساسم ندارم.»

این اتفاق بامداد سه‌شنبه در شهر منچستر انگلستان در سالن کنسرت «منچستر آرینا» روی داد و دست‌کم 20 کشته و 59 زخمی بر جای گذاشت. این سالن سرپوشیده ظرفیتی حدود 18 تا 20 هزار نفر دارد و یکی از محل‌های معروف برگزاری کنسرت موسیقی است .

حاضران در این کنسرت اکثرا نوجوانان و جوانانی بودند که بسیاری از آن‌ها از شهرهای مختلف به منچستر (که یکی از پایگاه‌های مهم موسیقی در اروپا محسوب می‌شود) آمده بودند . احتمال انتخاری بودن این حمله تروریستی وجود دارد.

«تیلور سوییفت» هم در توییتر خود نوشته: «افکارم،‌ دعاهایم و اشک‌هایم حول محور تمام کسانی است که تحت تاثیر تراژدی امشب منچستر قرار گرفته‌اند. همه عشقم را برای‌شان می‌فرستم.»

«هری استایلز» خواننده‌ گروه برنده جایزه « One Direction » در واکنش به این اتفاق نوشت: «به خاطر آنچه امشب در منچستر رخ داد،‌ قلبم شکست. برای همه کسانی که درگیر این جریان شدند، عشق می‌فرستم.»

واکنش خوانندگان سرشناس به فاجعه منچستر

«کیتی پری» خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی توییت کرد: «به خاطر خانواده‌های حادثه امشب قلبم شکسته. بخاطر «آری» قلبم شکسته. بخاطر وضعیت این دنیا قلبم شکسته.»

«نیکی میناژ» پیام خود را این‌گونه منتشر کرده: «قلبم برای خواهرم «آریانا» و همه خانواده‌هایی که تحت تاثیر این حادثه تراژیک در انگلستان قرار گرفته‌اند، به درد آمده. زندگی انسان‌های بی‌گناه از دست رفت. از شنیدن این خبر خیلی متاسف شدم.»

«لرد» خواننده و ترانه‌سرای جوان نیوزیلندی هم توییت کرد: «همه موسیقی‌دان‌ها امشب حالشان خراب است و مسئولند. اجراها باید برای شما امن باشد. این واقعا یک کابوس وحشتناک بود. برای منچستر و «آری» عشق می‌فرستم.»

«آریانا گرانده» خواننده و بازیگر آمریکایی که کار خود را از 13 سالگی و تئاترهای موزیکال «برادوی» آغاز کرده، به زودی در بلژیک، لهستان، آلمان، سوئیس، فرانسه، پرتغال، اسپانیا،‌ایتالیا و آمریکای جنوبی هم اجرا دارد.

هنوز مشخص نیست کنسرت‌های بعدی این خواننده طبق برنامه اجرا می‌شوند و یا تغییر در برگزاری آن‌ها ایجاد خواهد شد.