ولیعهد بحرین تأکید کرد که اقدام منامه و دیگر کشورها برای قطع روابط با قطر در راستای اتخاذ موضع قاطع برای مقابله با تروریسم بوده است.

به گزارش مرور نیوز، «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین ضمن دفاع از اقدام کشورش برای قطع روابط با قطر گفت که این اقدام علیه امیر قطر و ملت آن نبوده بلکه موضعی قاطعانه علیه سیاست‌های حمایت از تروریسم است.

طبق گزارش پایگاه مرآة البحرین، سلمان بن حمد همچنین افزود که بحرین طی‌ سال‌های گذشته برای مقابله با سیاست‌های حمایت از تروریسم و مقابله با آن تلاش کرده و در این باره با کشورهای دوست و برادر برای ریشه‌کنی تروریسم همکاری کرده اما کنون در سال 2017 دیگر نمی‌توان در برابر هر گونه اقدامات مربوط به حمایت از تروریسم و افکاری تروریستی، صبر و تحمل کرد.

صبح روز دوشنبه (دیروز) چهار کشور عربی اعم از عربستان، مصر، امارات و بحرین قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر به دلیل آنچه حمایت این کشور از تروریسم و پناه دادن به عناصر افراطی خوانده‌اند، اعلام کردند و به دنبال آن چند کشور دیگر نیز قطع روابط خود با دوحه را اعلام کردند و همه این کشورها پروازهای خود به مقصد قطر را تعلیق کردند.