هزاران نفر از مردم و انقلابیون بحرینی در شب های ماه مبارک رمضان به فعالیت های خود در راستای آزادی آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ادامه می دهند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از منابع میدانی، هزاران نفر از مردم و انقلابیون بحرینی در شب های ماه مبارک رمضان به فعالیت های خود در راستای آزادی آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ادامه می دهند.

در همین راستا برخی از فعالیت های مردم به شرح ذیل است:

۱-به نشانه وفاداری به خون شهدای فداء و حمایت از آیت الله عیسی قاسم منامه پایتخت بحرین و شهرک معامیر شاهد تظاهرات مردمی بود.

تظاهرکنندگان شعارهای مبنی بر ادامه فعالیتهای انقلابی و گرفتن انتقام خون شهدا از قاتلان آنها سر می دادند.

در همین حال انقلابیون بحرینی در شهرکهای کرزکان و سند به نشانه مخالفت با احکام ظالمانه اعدام دست به فعالیتهای انقلابی زدند.

۲-نیروهای انقلابی مردم را برای تظاهرات به سوی سفارت امریکا فرا خواندند.

- ائتلاف چهارده فوریه بحرین در راستای فعالیت های برچیدن پایگاه آمریکا در بحرین در بیانیه ای از مردم بحرین خواسته شد تا روز شنبه ۲۰/۳/۹۶ به سوی سفارتخانه امریکا راهپیمایی شود.

این راهپیمایی از دو نقطه، اولی از مسجد الصبور و دیگری از اطراف کافه اللیمازون آغاز شد.

۳- برگزاری محفل قرآن در سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

-بمناسبت 28 امین سالروز رحلت جانکاه امام خمینی ره بانوان بحرین در یک محفل قرآنی شرکت کردند.

در این محفل، حاضران در بیانیه ای بر پایبندی به توصیه ها و راهنماییهای امام خمینی ره در مقابله با حاکمان ظالم تاکید کردند.

در این بیانیه آمده: امام خمینی با رهنمود گرفتن از قرآن مجید، مقاومت و ایستادگی مقابل ظلم را پیشه خود کرد و ملتهای آزاده جهان به ویژه ما مردم بحرین باید از این شخصیت والا در مقابله با رژیم ظالم آل خلیفه پیروی کنیم.

۴- حمله انقلابی به مرکز تروریستی آل خلیفه در ستره

-بمنظور اعلام وفاداری به خون شهدا و پایبندی به گرفتن انتقام از قاتلان، انقلابیون بحرین طی یک عملیات انقلابی مرکز تروریستی رژیم آل خلیفه یعنی پاسگاه پلیس در ستره را هدف آتش قرار دادند.