سرویس بین الملل- مربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: بازیکنان تیم ملی روسیه پس از بازی، حجاب های خود را به عنوان یادگاری همراه خود به کشور آوردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از اسپوتنیک، تیم منتخب فوتسال بانوان روسیه اخیرا در تهران دو دیدار دوستانه مقابل تیم ایرانی انجام داد و در یک دیدار سه بر سه به تساوی و در دیدار دیگر با نتیجه 5 بر 3 به پروزی دست یافت.
«یوگنی کوزمین» مربی تیم بانوان روسیه در باره این دیدارها گفت: ما در این بازی ها هیچ مشکلی نداشتیم. با تیم ملی بانوان ایران زیاد بازی می‌کنیم و ایران را برای روز جشن 9 مه دعوت می‌کنیم. معمولاً در آستانه مسابقات جام جهانی در پاییز نیز باهم دیدارهای دوستانه و تمرینی داریم و هیچ مشکلی نداشتیم.
مربی تیم فوتسال زنان روسیه افزود: استعداد های فنی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایرانی به مراتب بالا رفته و این امر به آن‌ها امکان می دهد که در مسابقابت جام ملت های آسیا در سالجاری به مقام اول دست یابند.
 به گفته یوگنی کوزمین، در شش ماه اخیر ترکیب تیم ایرانی به طور چشمگیری عوض شد و آن‌ها در بازی‌های اخیر در تهران ما را متحیر کردند.
مربی تیم بانوان فوتسال روسیه ادامه داد: تیم ما پس از بازی حجاب ها را برای یادگار با خود برد در این بازی‌ها دختران هر دو تیم لباس های ورزشی بسته و حجاب داشتند.

 

فوتسال 2

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد:  معمولا تیم ما در بازی اول لباس‌ها خود را تن می کند. در بازی دوم طرف میزبان به دختران ما لباس خود را می‌دهد تا تعداد بیشتر تماشاگران در سالن جمع شود که برای ترویج فوتسال در کشور اهمیت دارد. ایران کشور دارای آداب و رسوم خود است. برای دختران ما آشنایی با این فرهنگ جالب است و آن‌ها لباس‌های ورزشی ایرانی را برای یادگار گرفتند. 

مربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بیان کرد: ما با حریفان ایرانی مناسبات گرم داریم و در دیدار با آن‌ها با با هیچ مشکلی روبرو نمی شویم.
«آناستاسیا دوراندینا» یکی از جوانترین بازیکنان تیم منتخب فوتسال روسیه تأثیر خود از دیدار ها با تیم ایرانی را اینگونه بیان کرد: بار اول نیست که ما برای انجام دیدار های دوستانه به ایران رفتیم. ما با حریفانمان مناسبات خوبی داریم و برای آن‌ها ارزش بسزا قائلیم. طرف میزبان همیشه برای ما شرایط خوب فراهم می آورد. مانند همیشه ما در دیدار اول لباس خودمان را تن می‌کنیم و در بازی دوم به علامت افتخار به کشور و دین ایران لباس ملی شان را می پوشیم. این چیز بدی نیست شاید ابتدا خود را راحت احساس نمی‌کنی ولی در جریان بازی به این‌ها توجه نمی کنی. مزاحم بازی نمی‌شود. نتیجه بازی ما صحت این گفته را به ثبوت رساند. البته ایران حریف مقتدر و قهرمان آسیا است. برای ما مهم این است که ما چنین حریفی داشتیم.»