رژیم صهیونیستی روز شنبه ادعا کرد که اهداف نظامی سوریه را بعد از شلیک چندین خمپاره از طرف این کشور با حملات هوایی پاسخ داده است، این درحالی است که یک منبع سوری از جان باختن تعدادی از شهروندان سوری در اثر این حملات هوایی خبر داده است.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از رویترز، گروه های تندرو تروریستی و مبارزان مخالف دولت سوریه روز شنبه با ارتش سوریه در استان قنیطره درگیر شدند.
این درگیری در نزدیکی مرز سوریه با رژیم صهیونیستی و در جوار بلندی های جولان به وقوع پیوست که به ادعای رسانه های صهیونیستی، 10 خمپاره ازخاک سوریه به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب شد و این رژیم نیز با انجام حمله هوایی به آن پاسخ داد و دو دستگاه تانک ارتش سوریه را مورد هدف قرار داد.
در بیانیه ایی که توسط رژیم صهیونیستی منتشر شده، این حمله نقض غیرقابل قبول حاکمیت این رژیم خوانده شده است.
اما منابع نظامی سوریه گفته اند که راکت های رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را مورد هدف قرار داده است و تعدادی از شهروندان سوری در اثر این حمله جان خود را از دست داده اند.
رویترز به نقل از یک منبع سوری نوشته است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی در حمایت از گروه های تروریستی و جهادی تندرو بوده است. این تحولات درحالی اتفاق افتاده است که گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته روز شنبه حمله شدیدی را به شهر البعث در شمال شرق شهر قنیطره آغاز کرده است.
در طول درگیری های سوریه رژیم اسرائیل به بهانه های مختلف چندین بار به خاک سوریه تجاوز کرده و آنجا را مورد هدف قرار داده است.