«جی کی رولینگ» در واکنش به توهین رئیس‌جمهور آمریکا به مجری زن شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی با استناد به یکی از سخنان «آبراهام لینکلن» پیام دندان‌شکنی در 18 لغت برای ترامپ فرستاد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ توهین «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به مجری زن شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی انتقادات بسیاری را به دنبال داشته است.

«جی کی رولینگ»، نویسنده مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» در واکنش به توهین رئیس جمهور آمریکا به «میکا برژینسکی» مجری زن شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی با استناد به یکی از سخنان «آبراهام لینکلن» پیام دندان شکنی در 18 لغت برای ترامپ فرستاد.

او در پیام توئیتری خود نوشت: «تقریبا همه مرد‌ها ناسازگار هستند؛ اما اگر قصد دارید شخصیت مردی را محک بزنید به او قدرت دهید (آبراهام لینکلن).»

هرچند بحث‌هایی درباره اینکه این جمله متعلق به لینکلن، رئیس جمهور پیشین آمریکا یا «باب اینگرسول»، از وکلای آمریکایی است در فضای مجازی گسترش یافت، ولی آنچه به عقیده برخی مهم به نظر می‌رسد انتقاد یک چهره ادبی از رئیس جمهور میلیاردر آمریکا است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در دو توییت به دو مجری یکی از برنامه‌های خبری صبحگاهی پربیننده حمله کرد و آن‌ها را «خل و خنگ» خواند. او همچنین مجری زن برنامه را بابت «خون‌ریزی بعد عمل جراحی صورت» دست انداخت. ترامپ درباره دو مجری برنامه صبحگاهی تلویزیون ام‌اس‌ان‌بی‌سی نوشت: «شنیدم جو [اسکاربارو]که برنامه‌اش خیلی ناموفق است، بد درباره من حرف می‌زند. (برنامه‌اش را دیگر نمی‌بینم.)، ولی چطور بود که میکای خل آی‌کیو پایین، همراه جو دیوانه، سه شب پشت سر هم نزدیک شب سال نو به [عمارت من در]مارالاگو [در فلوریدا]آمدند و اصرار کردند که پیش من باشند؟ میکا خون‌ریزی خیلی بدی داشت از عمل جراحی زیبایی صورت. گفتم نه!»