وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی با اقرار به گسترش فساد در میان رهبران رژیمش نسبت به آینده این رژیم ابزار نگرانی و احساس خطر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شبکه 'الجزیره' موشه یعلون در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی معاریو گفت: با توجه به زندانی شدن ایهود اولمرت نخست وزیر سابق 'اسرائیل'، جلب 'اریه درعی' وزیر کشور برای بازجویی از سوی پلیس وبازجویی ازبنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی در دو قضیه جنایی، می توان نتیجه گرفت که ما در مقابل یک دولت فاسد ایستاده ایم که سیاست های جاری آن فساد برانگیز است.
یعلون که برای رسیدن به پست نخست وزیری در انتخابات آینده رژیم صهیونیستی تلاش می کند،افزود: ما در برابر سومین نخست وزیر اسرائیلی هستیم که در پرونده های فساد مورد بازجویی قرار می گیرد، آیا زمان آن فرا نرسیده است که اسرائیلی ها نخست وزیری داشته باشند که فاسد نباشد و مورد بازجویی قرار نگیرد؟
وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی افزود: حمله سال 2014 به غزه پیچیده بود و با حملات قبلی تفاوت داشت؛ زیرا برخی سیاستمداران اسرائیلی از این جنگ برای منافع حزبی و شخصی، تقویت نفوذ خود و آزار رقبا در میدان سیاسی بهره برداری کردند و این امر پیش از این درهیچ یک از جنگ های ما سابقه نداشته است.