نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه (امروز) به دفتر چند شبکه عربی از جمله المنار، المیادین و راشا تودی(بخش عربی) در رام الله یورش بردند.

به گزارش مرور نیوز، شبکه خبری راشا تودی روسیه گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح روز شنبه (امروز) به ساختمان شرکت «بال مدیا» که دفتر چند شبکه عربی را در خود جای داده یورش برده اند.

خبرنگار راشا تودی مستقر در سرزمین های اشغالی گزارش داد که علاوه بر شبکه راشا تودی دفتر چند شبکه عربی و محلی نیز در ساختمان شرکت بال مدیا قرار داد. به گفته خبرنگار راشا تودی، نظامیان اسرائیلی درهای دفاتر رسانه ها را تخریب و ضمن بازرسی دفترها تجهیزات موجود در دفاتر رسانه ایی را ثبت کرده اما هیچ کدام از تجهیزات رسانه ایی را مصادره نکرده اند. شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که دفتر شبکه های القدس، المیادین، راشا تودی و المنار در این ساختمان قرار دارد.

در همین راستا شاهدان عینی گزارش دادند که ده ها خودروی وابسته به نظامین اسرائیلی ساختمان شرکت بال مدیا را در خیابان «الإرسال» در رام الله در کرانه باختری محاصره کرده بودند و به بازرسی در داخل ساختمان پرداختند.

پیشتر نیز و در جریان اعتراضات مردمی در برابر دروازه های مسجد الاقصی، نظامیان رژیم صهیونیستی به خبرنگار زن شبکه روسی راشا تودی در حالی که در ارتباط مستقیم تصویری بود، حمله کرده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند.