همزمان با برگزاری جشن شکست محاصره مسجدالاقصی در بیت المقدس بسته‌های غذایی و شیرینی به همت جمعی از جوانان ایرانی در بین صدها نفر از فلسطینیان توزیع شد.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با برگزاری جشن شکست محاصره مسجدالاقصی در بیت المقدس بسته‌های غذایی و شیرینی به همت جمعی از جوانان ایرانی در بین صدها نفر از فلسطینیان که در دو هفته گذشته برای دفاع از قبله اول مسلمانان در مقابل مسجدالاقصی متحصن شده بودند، توزیع شد.

توزیع این بسته‌های غذایی که همراه با جمله‌ای از مقام معظم رهبری درباره آزادی فلسطین " تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد" و شعار "القدس لنا" بود، در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، و محاصره قدس توسط نیروهای ارتش اسرائیل، در خیابان منتهی به مسجدالاقصی صورت گرفت.

محمد اصغری، سخنگوی مرکز بین المللی "عدالت برای صلح" در این باره گفت: انگیزه اصلی این حرکت، نشان دادن حمایت جوانان ایرانی از جریان مردمی مقاومت در قدس و حضور در صف واحد آزادی خواهان جهان در دفاع از حرم مسجد الاقصی بود.

اصغری افزود: این بسته‌های غذایی با کمک‌های مردمی جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان حامی فلسطین تهیه و به نشانه همبستگی با "مدافعان حرم الاقصی"که علیرغم سیطره نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دوهفته گذشته در مقابل دروازه‌های ورودی مسجدالاقصی تحصن کرده بودند، در مقابل "باب الاسباط" توزیع شد.